onsdag 26 maj 2010

Solkrämerna och häxan surtant...

I dagens Aftonbladet stod det om solkrämerna för barn. Finns säkert med på aftonbladet.se också.

Idag är jag om möjligt ännu tröttare än vad jag var igår. Men imorrn blir det med all säkerhet bättre! Måste tänka positivt! Idag har vi fått tydliga bevis på att barn är fruktansvärt bra på att trissa upp varandra. När det är väldigt energikrävande dagar på jobbet finns det inte ork eller tålamod kvar när jag kommer hem. Jag får kämpa allt vad jag kan för att orka med mina egna små. Som idag när jag kommer hem halv fem, då är våra barn jättetrötta och hungriga och gnälliga... Jag förstår dem och vet precis varför de är ledsna, arga och dryga, men har inte alltid orken att bemöta det på bästa sätt... Man känner sig inte som någon bra mamma då.... Inte kul alls... Nu längtar jag till helgen. Då kanske man slutar vara häxan surtant...

Fick ett fint halsband och blommor av Jimmys föräldrar idag!

Jag får inte igång mobilbloggningen igen. Hmmm, tekniska jag... Kanske måste fråga Jimmy i alla fall... Vill kunna själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar