söndag 23 maj 2010

Sista dagen...


Sista dagen som 29-åring då. Tjejerna har varit så söta i lika klänningar idag när vi hade lite kalas. De tyckte båda var skoj! Ingen 30-årskris här inte i alla fall, ha ha. Jag ska få lyxa i alla fall, fick bland annat presentkort på massage, ansiktsbehandling eller vad jag nu vill välja. Underbart! Efter kalasandet däckade Vilma och Alva ville gå ut och springa och blåsa såpbubblor.

Massor med bubblor blev det! Påminner mig om mitt förra favoritspel till nintendo, Bubble bobble. Det var skoj det!

Nehepp, strax dags att lägga sig. Jag öppnar imorrn, så det blir till att kliva upp 4:20. Oj oj oj, ska man bli behandlad så på sin födelsedag. Ingen ordning alls. Undrar om jag alls kommer upp då när jag blir så gammal, ha ha. Men då får jag hämta barnen på förskolan. Det hör inte till vanligheterna. Kul!



(ja, jag vet att julgranen står kvar på gården. Jag vet att den inte är vacker mer. Vi ska kasta den. Snart.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar