fredag 4 februari 2011

Tror jag klarar mig!

En lite nervös vecka tycker jag att detta varit. Magsjukan har slagit till rejält på jobbet... Väldigt olustigt att torka spyor och inse att fler och fler blir sjuka för varje dag som går. Men hittills mår jag bra, inga konstigheter alls. Jag är nöjd med det och håller tummarna stenhårt för att jag och resten av familjen klarar oss undan denna gången!

Nu är det helg! Jag och tjejerna har haft fredagsmys. Käkat godis, kollat på Amigo och legat i sängen och läst många sagor. En bra kväll! Jimmy jobbar sju helger till. Lite skumt att inte kunna hitta på nåt tillsammans, men det är ju inte för evigt. Och det underlättar otroligt mycket för mig. Annars måste jag byta skift några en eller flera gånger varje vecka för att det ska fungera med hans arbetstider. Och så kan jag gå på alla kvällsmöten som vi har, det är ju annars inte helt lätt om J har eftermiddag om jag inte får barnvakt.

Får man gå och sova så här tidigt en fredagskväll? Jag är svintrött fast att klockan bara är strax efter nio... Har öppnat tre dagar denna vecka, då måste jag upp 4:20... Och jag har inte vett att gå och lägga mig i tid i vanliga fall... Men nu är jag som sagt jättetrött. Ja, så får det bli. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar