söndag 13 februari 2011

En massa lek på eftermiddagen

Jag hade bokat in min pappa som barnvakt ikväll, för jag hade tänkt gå på Latinoaerobics för en gångs skull. Det är ju lite retsamt att jag betalat in avgiften, men kan inte gå för att Jimmy jobbar på söndagar... Ikväll skulle pappa komma hit, men så ringde Alvas kompis mamma och frågade om de kunde leka på eftermiddagen. Åh, jag vet ju att Alva verkligen vill det och hon frågade idag när Moa kunde komma och leka. Ändring i planerna fick det bli. Och vad kul de hade! Så just idag gjorde det inget att hoppa över träningen. Tjejerna kom på att vi skulle ha fest, så det blev bland annat disco i vardagsrummet. Vilma fick också vara med, till hennes stora lycka. Alla nöjda! Alva vill ha lek-disco hemma säger hon och börjar smida planer över vilka som får komma. Det låter kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar