söndag 14 november 2010

Imorgon...

ska Vilma gå till förskolan igen! Nu får det räcka med sjukdomar för ett tag.
Den här helgen skulle vi hinna så mycket, men vi hann inget känns det som. Jo, idag var vi i alla fall och hälsade på min farmor. Och Jimmy har varit effektiv och inhandlat nästan varenda julklapp till våra barn. Skönt att ha det klart! Bara varsin sak till som fattas, men det kan vi nog beställa.

Imorrn ska jag jobba igen... Men det ska bli skoj, känns som att jag varit hemma länge nu. Blev så kort dag i fredags. Jobba 6-13, sedan fyraårskoll med Alva och så tillbaks till Skinnsberg på möte 17:30-20... Sååå kul att åka fram och tillbaks. Skulle vara skönt med jobb här i stan, men det har jag väl aldrig nämnt förut va?

Nu borde jag gå och lägga mig, för jag ska upp halv fem. Men jag måste också klura ut nåt experiment som jag ska göra med barnen imorrn. Och läsa lite i boken som vi ska diskutera på mötet. Och hitta Alvas bok som ska med till bvc. Och plocka fram kläder tills imorrn.

Hmmm... Varför sitter jag här? Sätta lite fart kanske!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar