onsdag 17 augusti 2011

JAG SAKNAR SEMESTERN!!!

Åh, vad jag hatar det här med att träffa mina barn så lite... Idag kom jag hem klockan sex och klockan sju är det dags för dem att sova för att jag ska lämna dem igen 6:15... Festligt.... Jag gillar verkligen mitt jobb, det är jättekul och jag trivs kanonbra. Men hjälp vad jag saknar mina egna barn! När jag väl kommer hem är de så trötta att de bara är sura och griniga och vill kolla på Bolibompa... Och nästa vecka drar det igång med kvällsmöten igen... Min enda tidiga dag måste jag byta bort eller åka tillbaks till jobbet på kvällen för att vi ska ha möte... Suck!



2 kommentarer:

  1. Jag längtar inte tillbaks till jobbet när jag hör detta. Då kommer man ihåg alla dessa kvällsmöten som man har. Varför kan man inte bara skippa dem? Jobbar du heltid?

    /Carina

    SvaraRadera
  2. Förstår att du inte längtar tillbaks! Jag önskar verkligen att man slapp kvällsmötena. Konstigt att det inte går att lösa på annat sätt... Ja, jag jobbar heltid.

    SvaraRadera