tisdag 3 augusti 2010

Varför kan inte dammråttorna ta semester?

Idag har jag storstädat på övervåningen. Det behövdes verkligen! Jag blir alldeles för slapp av att ha semester. Det lockar mycket mer att åka och bada, busborgen, vara vid någon lekplats eller nåt annat skoj. Städningen blir helt bortprioriterad. Men nu är det banne mig gjort. Klapp på axeln!

Nu är det en hel hög med grejer jag vill ha sålt, men det verkar inte fungera... Någon som vill köpa:
Nationalencyklopedinböcker
Två små tjock-tv
En liten jättebra bil (jag vill ha en lite större att pendla med, är så många älgar där i skogarna, men den är toppen som stadsbil i riktigt bra skick)

1 kommentar:

  1. Heja! Men det är förståeligt att du vill passa på att ta en ordentlig semester och göra allt roligt istället. Städa kan man göra i vinter, ;)

    SvaraRadera