söndag 1 augusti 2010

Känns som att jag ska jobba imorrn...

men jag är banne mig ledig i en vecka till. Jag blir alldeles förvirrad, det känns som att jag varit ledig så länge, men jag klagar absolut inte. Det här skulle lätt kunna bli en vana! Jag gillar att jobba, men är hellre hemma med mina tjejer.

Idag har:
- vi klivit upp svintidigt fast att vi alla hade behövt en sovmorgon.
- vi varit i Vilhelminaparken och lekt.
- tjejerna dragit fram alla leksaker i hela huset och haft jättekul med dem.
- jag och Jimmy plockat undan en massa leksaker och var väl inte fullt lika roade (jag vill ha enplanshus så att de kan vara i sina rum lite mer!)
- mamma och Ulrik varit förbi. Vilma pratar massor om "Ukik" och var så glad att träffa honom. Alva med såklart.
- jag och Helena varit ute på promenad och fikat vid Hembygdsgården.


Men jag börjar bli riktigt upprörd över alla getingar överallt. Helt klart överdriven mängd av dessa obehagliga varelser... Ryyys... Igår i Eskilstuna var det ett under att ingen av tjejerna blev stuckna, det var getingar överallt. Jag tycker att det är fruktansvärt obehagligt. Nackdelen med sommaren...

Nu kaffe och kika på någon film kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar