söndag 18 december 2011

Belöning

Har varit en seg helg. Jimmy har renoverat i lägenheten vi ska flytta till och jag och barnens mormor har rensat, packat och grejat i min farmors lägenhet. Känns skumt, för två veckor sen var hon pigg och vi planerade att gå ut och äta och att barnen skulle komma och lussa för henne. Men nu finns hon inte mer och nu är snart hela lägenheten tömd... Det var såklart trist för barnen att vara med där när det skulle göras, så idag blev belöningen en skidtur och lite presenter. Det var skoj!


Förra helgen gick åt till att sitta hos farmor och vaka. Hela denna helgen gick åt till att vara där och packa. Men när hon levde hade man bara tid korta stunder i taget.... Konstigt....


1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vad härligt att renovera en lägenhet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera