måndag 28 november 2011

Underbara barn!

Jag mår riktigt kasst idag med. Vilma är lite hängig hon med. På förmiddagen var hon och jag hemma och sov och Jimmy tog med Alva till hennes gamla avdelning så hon fick leka med kompisarna där.

Nu jobbar han eftermiddag och barnen vet att jag inte är så pigg. De har lekt så lugnt och nästan inte bråkat alls! Skönt! Men de har lekt mycket och med många saker.



Saker överallt!!! Frågade om de kunde börja städa lite medan jag plockade undan efter maten. Resultatet:



Mina goa ungar har städat så här fint alldeles själva! De frågade så snällt om tågbanan fick vara kvar tills imorrn, och det får den absolut vara. Särskilt nu när de var så snälla och hjälpsamma.

Nu ska vi bädda ner oss i min säng och kolla på Bolibompa.

2 kommentarer:

  1. Bra städat! De märker nog att du inte är på humör för nåt bus. Själv har vi magsjuka i huset, inte kul. Ligger på golvet och helt utslagen. Cajsa är frisk nu så hon leker på.

    Krya!

    SvaraRadera
  2. Ja, de är fantastiskt bra på att härja, men de hjälper bra när man själv inte orkar. Skönt det!
    Åh, fyyy för magsjuka!!! Krya på dig du med!!! Skönt att Cajsa är frisk, men hon kanske redan haft magsjuka =(

    SvaraRadera