söndag 11 september 2011

Att göra som man vill...

Vi har vårt hus ute till försäljning igen. Förra gången gick det inte så bra, men vi hoppas på mer tur nu. Det som jag grubblar på är att jag alltid måste försvara varför vi vill flytta. Det är inte helt ok att flytta från hus till lägenhet. jag måste alltid förklara och ha en massa utläggningar om hur vi tänker. Det finns många anledningar, just nu passar det inte för oss att bo just här. Kanske om nåt år, då kanske vi vill ha hus igen.



Vrida och vända och grubbla och analysera... Det pysslar jag med... Gärna mitt i nätterna också tydligen.

2 kommentarer:

  1. Ibland måste man få prova och se vad som passar bäst. Det finns inget rätt eller fel, ni ska gå efter ert hjärta. Hoppas det går bra med försäljningen!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar Carina! Ja, jag hoppas att vi får huset sålt snabbt =)

    SvaraRadera