måndag 30 maj 2011

Kan inte sluta läsa...


...den här boken. Tänk hur det kan vara... Usch, vad jag blir illa berörd... Måste gå in och pussa lite på mina goa barn som ligger och sover så gott. Vilma är förresten så nöjd över att inte sova i spjälsängen mer. Inte en enda gång har hon krånglat och sprungit ur sängen. Precis lika som Alva var när hon fick stortjejsäng, hon låg också kvar när det var sovdags. Underbara barn! Alva är förresten också jättenöjd med sin nya säng. Nu ska jag läsa lite till innan det är dags att sova. Klockan ringer halv fem. Lite drygt, eftersom vi hade kvällsmöte och jag kom hem halv nio. Bara hem och vända. Tur att jag gillar mitt jobb! Nåja, slutar tidigt imorrn. Och snart långledigt och en massa tid med mina egna barn. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar